Då var det helg igen då!!



Underbart med helg igen. Den riktigt fredagskänslan har tyvärr inte riktigt hunnit infinna sig än, men det kommer nog runt lunch nån gång kan jag tro. Förmodligen är det för att jag varit hemma å vart sjuk. Dels kortvecka och så sjuk på det.. Känns ju typ som tisdag för mig eller nåt! Ja ja.. huvudsaken är i alla fall att solen skiner och att vi nu får lite ledigt igen.

Idag kommer dessutom Jessica hit å hälsar på. Hon stannar tills på söndag och det ska bli skönt med lite sällsklap HELA helgen. Jag antar att det bli en hel del skratt och skvaller tillsammans med en hel del vin denna helg. Jag ska möta upp henne vid stationen idag vi 15.30 tiden för att sedan styra kosan mot systemet. Efter det kan det nog bli en after work på nån av uteserveringarna! Nice! Eller så tar vi oss en filt och sätter oss nere vid kanalen och bara myser.

I morgon får vi väl se vad vi kan hitta på för kul. Det ska ju bli fint väder, så vi får väl hoppas att vi orkar ut lite! Ha ha.. Och på kvällen förmodar jag att det blir utgång igen. Vi får passa på.. det är inte varje dag vi träffas direkt! Jessica har heller aldrig vart här i Trollhättan sen jag flyttade hit, så det ska bli kul att få visa henne runt lite å visa hur det är vi har det här i Trollhättan!

Nä, nu är det jobb som väntar!
Ha en bra helg!
Kram!!

Kommentarer
Jessica

Tack för sightsingturen :)

2009-04-20 10:50:54
URL: http://keckan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0