Nu drar jag till Blåkulla...

Då var det påsk igen då! Känns som igår, som med alla högtider, fast det var ett år sen. Classe var ute även förra påsken och jag tog min kvast och åkte till Karlskoga. så gör jag även denna gång. :) När jag ska åka har jag itne riktigt bestämt mig för ännu. Kanske ikväl.. (vilken är väldigt osannolikt).. eller i morgon (mer troligt)...eller på självaste påskafton (mindre troligt) :)

Har inhandlat fin fint påsk nagelack!! Tror speciellt att pappa och min storebror kommer gilla´t!

Nä..jag har fasen inget vettigt alls att skriva trots att et är påsk... ska nog gå hem å ta på mig träningsbrallorna å gå ut å ta mig en rejäl promenad i solen. Sen får vi se hur det blir...

Här kommer några bilder från förra året på Rasmus å Amanda..Ska bli kul att få busa lite med Er igen! :)





Okej... GLAD PÅSK på Er allihopa då!!

Kommentarer
Nilla

Ha en kalasfin påskhelg i Karlskoga! Med såna söta små påskekärringar och gubbar som sällskap kan det inte bli annat än bra!

Kram på dig!

2009-04-09 22:29:53
Mia

Nilla: Tack tack å ha nu en RIKTIGT härlig födelsedag idag. Kram

2009-04-10 09:26:48
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Linda

Glad påsk! Hoppas du får en härlig helg här i karlskoga :)

2009-04-10 11:21:10
URL: http://lindamagnus.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0