Påsen...

Strax innan lunchen ringde jag till Classes mobil!

Mia: Hej, vart är du?

C-H: Hemma!

Mia: Okej.. då har du gjort lunch till mig då?

C-H: Ja! Men jag vet de fan va det blev. Det bev inge bra!

Mia: Nähä.. vad blev det då?

C-H: Det får du se när du kommer hem...men det blev för jävla starkt.

Mia: Jaha.. och vems fel är det då?

C-H: Påsen:s!!!

Mia: Påsens?? Vilken jävla påse??

C-H: Det får du se när du kommer hem....

Okej... det kan inte va så att det var halva burken sambal som gjorde att det blev lite "hot"?? :)

Kommentarer
Classe

det blev ju inte så farligt ändå...men jag tycker att du är lite hård mot mej nu som skyller på min lilla sked sambal och inte på påsen. Därför är det nu slut på lunch för lilla Mia i en månad!!

2009-04-02 14:39:31
Mia

Classe:



Ja.. men då får jag ju gå ut å äta i stället! :)

2009-04-02 16:44:38
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Oscar T

Hahha det är ju ch i ett nötskal.

2009-04-03 00:01:41
Mia

Oscar:Ha ha.. Ja, visst är det!!



Trevligt också att se ditt namn här! :)

2009-04-03 08:41:41
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0