Skönt med frisk luft...

Har precis slängt ihop en tacosallad som blev mycket god. Nu väntar halv åtta hos mig å sen blir det tisdags skräckis hos Mattias och Veronika. Jag vet inte rikttigt vad jag gett mig in på, men jag hoppas verkligen att jag slipper mardrömmar i natt å även framöver nu när jag är ensam. :) Jag är ju lite löjligt mörkrädd sådär...men det är tyvärr inget jag kan göra åt. I stället så utsätter jag mig för rädsla lite då och då för att se om jag kanske vänjer mig med mörker, spöken å månster å sånt där'nt!! :)

Trodde ju att jag skulle på spinning i dag, men det var vissst aerobic och inte spinning. Hade gärna gått på det, men då det fina vädret lockade mer, så blev den en powerwalk längst kanalen. Tyckte jag gick skitlångt, visserligen rätt snabbt, men när jag kom tillbaka hade jag bara gått i 40 minuter... Ja ja.. ska ta på mig stegräknaren så jag får se hur många steg det är, å så får jag väl öka på sträckan lite mer då. :)

Nä.. det här får räcka för nu.

Hoppas Ni har en bra kväll...Å Karlskoging som man är så får vi väl hejja på Färjestad i kvällens match!!

Hejja hejja hejja!!!

Kommentarer
Classe

Det var inte dåligt...jag kanske ska stanna här på båten:) Här blev det uppackning av min väska som kom nyss, fixa nya tvn och nya badrumsskåpet som också kom idag...ingen träning.

2009-04-07 20:24:26
Nilla

Å herregud, vad du än gör, kolla INTE under sängen och stäng alla garderober....titta INTE i nån spegel för det kommer med all säkerhet stå någon bakom dig som ser totalt skogstokig ut...:)Å vad mycket nya ljud du kommer höra....Du är modig...:)

2009-04-07 22:23:58
Anonym

Vad såg ni för skräckis?

2009-04-08 15:09:06
Mia

Anonym: Det hetr Eden Lake. Men var inte en sån skräckis som jag trodde. Det var mer en nervkicklande thriller! Helt okej.. men ändå lite otcäk, för det skulle kunna hända i verkligheten!!



Nilla: Du.. akta så att jag inte kommer å spökar flr DIG.. Då får vi se hur kaxig du är!! :)

2009-04-09 08:01:40
URL: http://miapiafias.blogg.se/
fredrik

SM-GULD SM-GULD

2009-04-10 08:41:25
Mia

Fredrik: har du någon röst kvar efter kvällen i löfbergs arena. Ha ha...

2009-04-10 09:29:28
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0