Tisdag morgon!

*Gäsp* Försökte i går gå och lägga mig lite tidigare, så att jag itne skulle vara så himla trött i morses! Men jag vet itne om det hjälpte nå´t. :) Snoozade endast två gånger... (fast med två klockor blir det 4) Det är ingenting i jämförelse vad det brukar bli. Så kanske hjälpte det lite. Jag provade faktiskt rosenrot för ett tag sen.. och jag tyckte nog att jag kände mig lite piggare under den perioden, så jag kanske ska göra ett försök till.Men jag vet itne.. man kanske bara inbillar sig??

Tisgad i dag då.. den tråkigaste dagen av dom alla på hela veckan tycker jag.. tätt följt av söndag! Tänkte att jag skulle dra iväg på spinning idag efter jobbet. Kommer förmodligen att dö... eftersom det nu säkert är två månader sen sist. :( Vill ju bara komma i gång igen.. Det fina vädret gör det ju inte mer spännande att gå in i ett svettigt gym, men man kan ju kombinera! :)

Förresten... Ni kommer väl ihåg att vi blev av med Classes väska å min beautybox när vi åkte till Rio!? Classe åkte ju till Aberdeen i lördags för att mönstra på båten. Ha ha.. vad tror Ni fattades när han kom fram. VÄSKAN!!! Kan man ha mer otur eller?? Två gånger i rad inom en månad! Typiskt. Som tur är så liggger båten fortfarande kar i hamnen, då de ska ha inspektion idag.. Men roligt om de hade åkt ut på en gång... då hade han knappt haft några kläder med sig. Fast. han hade väl klarat sig så det ju finns tvättmaskin ombord, men ändå! Så nu börjar samma procedur igen om ersättning.

Nä, nu är det jobb som hägrar i 8 timmmar...


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0