Tisdagen är äntligen över!

Ligger i soffan framför tv:n och bara är. Kom hem för ca 30 minuter sen och har inte vart hemma sen i morses.

Åkte direkt ut tilll Överb,efter jobbet, då jag var tvungen att fixa till mina naglar igen. Ungefär var tredje vecka måste jag gå dit å greja med dom så att dom är snygga å frächa hela tiden. Efter det blev det en sväng till solariet  å sen hem. Nä, där ljög jag. Jag tvättade ju bilen också... i mina nya pumps dessutom. Det var nog en rolig syn för dom andra som också var där i tvättommaten. Ha ha.. men det skiter jag i... huvudsaken är ju att bilen blev fin ändå!! :)

Hade allt varit som det skulle nu, hade jag förmodligen haft lite fjärilar i magen nu, då ju Classe skulle komma hem i morgon. Men som Ni alla vet vid det här laget så kan man aldrig vara säker med sjömän och nu är det alltså så att han inte kommer hem förens tidigast på lördag. Så seeeegt. Nu när det är valborg och man har lite extra ledigt och allt. Skit är vad det är, men det är inget att göra åt..

Men mitt upp i allt tråkigt, fick jag ett samtal från min gamla kollega Mattias...som frågade om jag ville följa med dom ut till stugan vid Öresjö på valborg å grilla, sova över å bara ha det gött. Självklart!! ...svarade jag. Finns ju inget bättre än att gå runt i mysbrallor å va lite sådär småskitig å utan smink! *ler*

Nu har jag inget mer alls vettigt att skriva om, så jag ger mig...

Så Tja PÅ eR!!

Kommentarer
Karin

Låter som en bra plan om killen ändå e borta.

Mysbrallor is the shit!

Kram K

2009-04-29 08:47:34
URL: http://lillak24.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0