Åska!!


Det har precis dragit över ett jäkla åskoväder (i alla fall över vår lägenhet) i Trolllhättan. Jag var/är så jävla rädd att jag gick in på toan å satt mig en stund. Där är typ enda stället, där jag kan sitta utan att se, eller höra något utifrån.

Efter ett tag gick jag upp på övervåningen å drog ner persiennerna.... Men va fan hjälper det när man har ett JÄVLA TAKFÖNSTER!!!! Inte ett jävla skit kan jag lova!! (Ursäkta mina svordommar).

Hade helt ärligt talat önskat att detta oväder kommit i går, när mina besökare var här. :( Även om jag sov tillsammans med alla barn, så hade jag känt mig tryggare än vad jag gör nu. För tänk om åskvädret kommer tillbaka i natt... vad gör jag då???? (vill inte ens tänka på tanken).

Nej.. måste avsluta här nu, för jag vet att man ska stänga av tv och dator å DRA UR alla sladdar som sitter i alla uttag... så

...Godd natt å sov gott!! :(

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0