BSB!

Backstreet Boys är tillbaka. :)

En riktig "pojkbandslåt"!  Men jag gille'ört... som man säger i Karlskoga. :) Man blir liksom glad av att lyssna på den och det spritter lite i benen på mig. Känner att denna skulle göra sig bra på ett spinnigpass faktiskt. :)

Ärligt talat... jag vet fan inte vad jag skulle ta mig till utan musik i mitt liv. Synd att man inte fortsatte med det som man höll på med i sin ungdom, sång och dans.... Men men.. som tur är så finns det ju andra som lyckats, och man får väl glädjas och va lite avundsjuka på dom i stället. Jag har säkert NÅT som inte dom har.. Haha...


Kommentarer
Elin

haha ja det var ju coolt att vi gled in på det ämnet båda två idag ;)hehe , btw, jag älskade BSB... åhh. :P kram

2009-08-13 22:50:07
URL: http://www.metrobloggen.se/kvisten

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0