Det ska bli skönt att sova...

Precis hemkommen till lägenheten...


Phu... nu är jag trött å ska bara lägga mig ner i soffan och slöa. Klockan ringde kl 05.15 i morses och jag känner nu att att den tidigare ickebefintliga sömnen nu gör sig påmind.

Gött!

Efter jobbet bar det raka vägen av till Överby, där jag var tvungen att fixa till mina naglar. Dom såg för "täskiga" ut helt enkelt, efter ca 4 veckors uppehåll. Plus att jag lyckade slå av en nagel i fredags när jag skulle till Kga å en nagel flög av när jag skulle hjälpa Amanda att kittla pappa. Inte så NAJS.. Men nu är dom fin fina igen. :)

Efter överby blev det en sväng till solariet, sen hem å packa upp iväg med bilen till p-platsenn och nu hemma. Känner mig lite halvrisig faktiskt. Känns som att jag ska få ont i halsen.. Mrn jag hoppas verkligen inte att jag ska bli sjuk nu. Kan ju vara för att man är lite seg!?

Kommentarer
Elin

Myspysgos det ser ut med filten;) hihi. Ja, usch jag har också ont i halsen, körtlarna & lite känning i öronen, bara hoppas att sjukdomar håller sej borta. kram

2009-08-17 22:33:14
URL: http://www.metrobloggen.se/kvisten

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0