En liten present till Mia...

Haha.. som jag har "hintat" hit å dit ang mina lipgloss till Classe. :) Har inte förstått vad problemet har varit när han gång efter gång kommer hem med mascara till mig när han varit ute å rest. Jag blir lika glad över det.. det är ju ändå tanken som räknas.. och det är ju inte så lätt för killar att komma ihåg allt det här med smink. Men ändå....  Hur svårt ska det va! :)

Men så kom dagen D....dvs onsdagen (dagen när han kom hem) då han hade slagit till på stort... :) Han ursäktade sig lite då han ju inte visste om det var bra grejer eller inte.. å han hade heller inte kunnat bestämma färg.. Men så fick han syn på ett trepack å tänkte att nu kan det väl inte bli fel. Åhåå nej.. Det blev hur bra som helst!

Småpresenter kan man aldrig få nog av. :) Inte jag i alla fall. 

 

Kommentarer
Karin

Säg till Classe att nästa gång vill jag m ha presenter :) Hahahaah

2009-08-22 07:44:01
URL: http://lillak24.blogg.se/
Mia

Karin: Haha.. Ja, jag ska se vad jag kan göra. Skriver upp på listan! :)

2009-08-24 07:41:52
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0