Fy faaaan....

Ärligt talat!!!

Man blir ju inte mindre spindelrädd när man ser en spindel som liknar en häst. USCH... får rysningar bara jag tänker på det.

I går när vi skulle gå å lägga oss, hörde jag att Amanda ropade.. undrade om jag hörde rätt, för jag trodde hon sov. Men då hade gått på toaletten å satt där och skrek att det var en spindel där inne.

Jag kom först... och höll på att svimma... och sen kom resten av familjen. Den här var tvungen att ses.... Jag säger bara att det var tur att det inte var jag som upptäckte den.. för jag vet ärligt talat inte vad jag skulle ha gjort då!


Fatta att här "sitter" lixom spindeln ner... tänk om han rest på sig å gått iväg... Huaa..


Brorsan fick leka hjälte och ta död på den medans tre tjejer bara stog å skrek....haha..

Det var det VIDRIGASTE jag har sett på länge....

Kommentarer
storebror

ha ha ha ha ha ha ha ha det var råligt å höra syrran säga DEN SKA DÖ

2009-08-15 11:39:26
storebror

JAG MENAR SKRIKA ATT DEN SKA DÖ

2009-08-15 11:40:36
Elin

haha fy fan va otäckt, den var inte liten du!

2009-08-16 11:05:59
URL: http://www.metrobloggen.se/kvisten
Karin

Åhhhh fy!!!!!!!!!

2009-08-16 17:19:43
URL: http://lillak24.blogg.se/
Jessica

FY FAAN VAD ÄCKLIG! Äckligare än den där vi såg i pappas källartrapp. Brrrr!

2009-08-16 21:38:10
URL: http://keckan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0