Inte på humör!

Jag vet inte vad det är, men idag känns allt bara skit! Ni vet sådär så att man liksom inte riktigt kan sätta fingret på vad det är som är problemet! 

En röst i huvet säger att jag ska skärpa till mig, samtidigt som en annan säger en massa saker som gör att jag inte kan vara sådär glad som jag ju vill vara. Hatar verkligen dom här dagarna.. Hoppas att det blir bättre under dagen och att det bara är för att jg vakna på fel sida eler nåt?!

Å så är det det här med bloggen... Vad ska jag göra med den. Är trött på "den icke existerande" designen, ser ju för fan ut som en 8-åring gjort den! Jag har längre inte heller något intresant att skriva om känns det som, och vissa dagar orkar man ju knappt uppdatera alls.

 Ska man kanske lägga ner bloggandet helt å hållet..eller ska jag kanske sätta lösenord på den, så att jag verklgien kan skriva av mig och dela med mig av mina innersta hemliga   mörka tankar... *ler* Nä.. där överdrev jag väl lite kanske... (Ser man på!.. jag kan allt skoja till det ltie fast att jag egentligen är sur som en citron just nu!)

Nä.. det här blev ju bara ordbajs alltihopa..Bäst jag slutar och hoppas på en bättre fortsättning på dagen...

Tror förrestren att jag ska dra iväg ett mail till Gunilla (min arbetskamrat som sitter alldeles för långt ifrån mig). Hon brukar alltid få mig på bra humör när jag är lite nere eller har tråkigt! :) Tur att man har såna arbetskamrater som har lika dålig humor som en själv ibland ;) Nä, skämt å sido..Men.. vi förstår varandra vare sig det är allvar, ironi eller bara vanligt fjanteri.. :)


Gunilla försöker ha ihjäl mig med sin backswing, men lyckas inte... :)

Kommentarer
Karin

Nej du får inte sluta blogga :) Hoppas du mår lite bättre snart!

Kramar

2009-08-11 18:46:53
URL: http://lillak24.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0