Lurre

 Lyxigt när Strandgatan 10 bjuder på lunch. :)

 Gott med nylagad mat och så är det alltid skönt att komma hem en liten stund på dagen. Det värsta är väl att man hellre stannat hemma hos C-H än att gå tillbaka till jobbet, men om man tänker på att det bara är för att par timmar så går det ju bra, och  nån måste ju jobba i detta hushåll också. *ler*

I kväll blir det att gå till sjukgymnasten för att kolla foten igen. Får väl försöka att hinna med att göra några övningar innan också. Sen blir det till att gå hem och ladda om, för i kväll är det även spinning.

I veckan är det även dax för lite röj i lägenheten.. tänkte röja lite i byroar och garderober. Det är ett måste, då det annars bara blir att man slänger in ännu mera skit. Det är ju så lätt gjort.. Tröttnar man på nåt å köper nytt, så tänker man alltid att: Jaja.. det kan ju va bra att ha i framtiden.. å så lägger man in det i garderoben.. Eller när man städar å inte riktigt vet vart man ska göra av vissa saker? Vart hamnar dom.. Jo... det kan jag tala om för er.. i garderoben. :) Så en liten röj är vad vi ska hinna med denna veckan. Tror nog at vi åkr å tittar lite på tapeter och färg.. för nu är det även dags att göra något åt sovrummet som jag pratat om så länge... :)

Nä, nu ska jag glo lite på tv innan jag sticker tillbaka till kontoret.

Tjing...

Kommentarer
Helena

Släng inget..Jag kan kanske ärva nåt.Du har ju en massa super fina kläder, även om inte du tycker det...så tycker jag garanterat jag det.

2009-08-31 20:16:04

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0