Länge leve... New Kids On The Block..

Dagens fredagslåt får mig fortfarande att få rysningar i hela kroppen å det är nästan så att tårarna kommer tillbaka... Jag skulle förmodligen kunna skriva i evigheter om detta band då jag, när jag lyssnar på dessa låtar, återigen blir den lilla Mia som var som förtrollad när hon lyssnade på dessa killar! Men det har vi inte tid med nu!! :)

Vilka minnen... Herregud... det är inte klokt va kär man kunde vara. JOEY var ju såklart min favorit och jag var ju också helt säker på att vi skulle ses en dag och bli ett par.Bara vi fick träffas så..... Det var ju bara det att jag förmodligen inte var ensam om dessa drömmar!
Jag kan inte riktigt minnas dagen när jag "gjorde slut" med NKOTB, men jag tror att affich efter affich åkte ner lite i taget... Och man liksom började växa upp och inse att det finns mycket mer bra musik än bara just dom snygga och HELT UNDERBARA killarna!!

Haha.. Ja, det är en härlig tid man ser tillbaka på och efter NKOTB har jag faktistk aldrig "fastnat" SÅ mycket för något annat "pojkband". Jag skulle ALDRIG svika mina största IDOLER..... *ler*

Här kommer min favvolåt... Och ujujuj vad kär å galen man var i denna lille pojkvasker som sjöng som en guuuud.

Hoppas Ni får lika härliga minnen som jag....


Kommentarer
Jessica

Åh men det där är nostalgi du! Typ Scandinavuim för typ 100 år sen :) Vår skylt var finast och Joey såg den ju oxå..haha

2009-08-21 19:06:51
URL: http://keckan.blogg.se/
Mia

Ja.. herregud.. När vi insåg att vi bodde på samma hotell som dom vart det ju kaos. Fyfan.. man kände sig som en kändis när man gick ut å in i foajen, då alla gråtande tjejer ville ta på en bara för att man bodde på samma hotell. Haha... HELT UNDERBART!!

2009-08-21 21:17:11
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Helena

Dom är bäst :-)

2009-08-21 22:15:27
storebror

nja bättre har man väll hört

2009-08-22 00:02:41
Karin

Hahaha

Memories!!!

Like it!

2009-08-22 07:43:16
URL: http://lillak24.blogg.se/
Jessica

Har nog aldrig åkt så mycket hiss som då..haha. Och sen när vi vart jagade av den där stora mörka vakten..haha..gömde oss i nåt rum hos några andra lite äldre tjejer vi träffade..haha. Minnen minnen :) Vi drömde om att åka till Boston och leta upp dom..att jag inte gjorde det när jag bodde där sen då..hahahaha

2009-08-22 11:05:53
URL: http://keckan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0