Nu nu nu...

Just nu sitter jag och väntar på att gå iväg på spinningen som börjar om 20 minuter. Skulle ju sitta här och ladda egentligen. men jag känner mig helt slut och vill helst bara lägga mig ner i soffan. Men det blir nog bra när jag väl är där..och ännu skönare är det ju när jag kommer hem. :)

Har jobbat hela dagen och efter det vart till Classes föräldrar och fixat lite, efter det blev det ett litet besök i stans affärer.. men jag hittade inget roligt. Bara ett par skor på rea som jag nog ska lämna tillbaka kom jag på nu. :) Har även suttit och tittat efter hotell i Oslo, då jag tänkte åka och möta upp Classe där i morgon.

Nej.. nu är det fasen bara 15 minuter kvar... bäst att klä om och sticka å träna... får skriva mer sen...

So long...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0