Tjofaderittan!!



Fy fan vad jag älsklar att se mig i spegeln på precis när jag vaknat. Jag är så underbart snygg att jag knappt kan slita mig från spegelbilden. I morses möttes jag även av denna fina frisyr som natten fixat till!

Herregud!!! Hur i helvelte får man se ut eller??? Haha... Hade det vart 80-tal nu känns det som att jag bara kunde stega ut ur dörren å direkt till jobbet. Nu känns det mest som att man skulle kunna gå ut å skrämma små barn på gatan. Häxan surtant... det är jag det.. :)

Jaja.. när Ni ser dom här bilderna (om Ni tittar på dom när Ni vakant) kanske Ni vaknar till i alla fall.. å det är ju något positivt! :)

 



Mycket vackert....

Kommentarer
Jessica

Snyyyyygt! :)

2009-08-19 13:24:12
URL: http://keckan.blogg.se/
Anna-Lena Lilja

Härligt med självfall!!! Kram N-N

2009-08-19 14:20:13

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0