Tjuckisfot...

Sådär ja! Då har man varit och tränat foten för andra gången denna veckan. Började i tisdags, då jag träffade sjukgymnasten för första gången. Han var imponerad av min rörlighet efter bara en vecka i frihet utan gips. :) Han sa att detta kommer gå mycket bra, å det känns ju skönt. För nu vill jag bara komma igång å kunna röra på fläsket igen. Jag förstår ju att det kommer ta ett bra tag, även om det kanske går lite fortare då jag har så pass bra rörlighet redan...Kan ju inte direkt dra igång med step och aerobic. Men jag frågade i dag om det är ok att simma.. å det är det, så det ska jg börja med igen på mornarna.. å sen tänkte jag dra igågn lite lugnt med spinningen igen.. Å så får vi väl se hur det går under hösten.

Nu blir det lite kvällsmat.. och lite slapp i soffan... Sen blir det till att städa lite då Karlskogas elit kommer hit. *ler* Bror och familj kommer hit tillsammans med deras kompisar och deras barn. Så det blir fullt upp här i helgen.. 4 ungar.. herregud...Hur ska detta gå för mig?? Kommer vara helt död på söndag antar jag.. men det är det allt värt. Ska bli kul å träffa dom igen.

Jaja.. tjing tjong sålänge...

Kommentarer
Karin

Hahaha Nektarin, det hade jag nog ALDRIG tage...



Ja det gick visst i sv idag men det hade jag inte tänkt på innan du sa det, galet!

Men linnet jag köpte gick faktiskt i ljusrosa :) Loved it!

Hoppas du får det trevligt när hela ligan kommer :)



Kramar

2009-08-07 01:42:42
URL: http://lillak24.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0