Trött fot...

Jaha.. här händer det grejer minsann. Det blir en liten weekend tripp till Oslo i alla fall.

Hux flux så hade Classe bokat hotell och då var det ju bara för mig att gilla läget. :)

Väskan är nu packad i sista stund, då jag ska gå å lägga mig nu. Åker direkt från jobbet i morgon, å tänkte väl dra runt 14.00 tiden nån gång. Ska möta Classe efter vägen någonstans, då han åker med en kille som ska vidare åt detta hållet sen.

Haha.. å jag vet redan nu hur det kommer att bli. Mycket svordommar och prata för mig själv i bilen för att jag kört fel!!  VIRRPANNA nummer ett ska ut å köra själv... Visst.. det brukar gå bra, men det är också just min tur att åka vilse. Åker ju fortafarande vilse här i Trollhättan trots att jag bott här i 5 år...Den är inte rolig!! :)

Spinningen idag var jobbig, å jag orkade inte riktigt stå upp till slutet i alla låtar... men nästan... men men.. jag är ju där för att jag ska bli bättre, å bara att jag kommit iväg är stort nog. Foten är riktigt trött nu... bllir skönt att vila lite i helgen...

Eller vad är det jag säger... jag ska ju fasen strosa runt i Oslo i helgen... jaja.. vila får jag göra nån annan dag.

Nej.. Ha det gött så hörs vi!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0