Tvätt


Tittut...

Har packat upp resväskan och håller nu på att tvätta... eller.. Allt är tvättat, så jag väntar bara på att det ska torka! :) Har precis fått i mig lite mat och hoppas nu på att min huvudvärk ska släppa. Den är inte så jobbig att jag måste ta en tablett, me den är ändå väldigt irriterande å jag har haft den sen i eftermiddags... Så kanske är det dags att ta en tablett trots allt?

Jaha gott folk. Jag vet inte om Ni förstår hur fort en månad går egentligen... men det gör jag sör'ni... :) I morgon är det nämligen dags för Classes avmönstring och han kommer hem igen. Ärligt talat.. den här månaden har gått så jävla fort. Så fort att jag nästan blir rädd. 

Det var länge sen jag var på landvetter och hämtade honom, då oftast Janne, hans far, brukar göra det. Men nu när det fortfarande är ljust på kvällarna, så kör jag mer än gärna å hämtar darling på flygplatsen. :) Åker strax efter 19.30, då han landar kl 20.50. Ska bli så roligt att se honom igen. :)

Nä..nu blir det lite plock i lägenheten... ska ha en Kille som värderar den på torsdag... å då måste det ju vara tip topp! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0