Aj!

 

Jag dricker sällan varma drycker eftersom jag inte är något fan av varken kaffe eller thé..Det händer väl emellanåt att jag kan ta en kopp choklad på jobbet när jag känner mig riktigt frusen och så även ett glas thé. Idag var en sån dag!!

Men jag förstår inte att jag aldrig lär mig att det i koppen är riktigt varmt!! Samma sak varje gång... Jag slurprade på i vanlig ordning å brännde ihjäl halva tungan samt övrig inredning där inne i käften! 

Nu kommer jag åter igen gå med en värmeblåsa på tungan!! 

Men sen då... ja, då brukar jag vänta alldeles för länge på att det ska svalna.. å nästa gång jag tar en klunk.. jag då är det kallt!! Inte så gott...

Men såhär är det när man är en orutinerad "varmdrycksdrickare"!! :) 

 


Kommentarer
Karin

Stackare!



Ja jag vill m ha snö nu så man får lite julkänsla :)

2009-12-01 10:07:50
URL: http://lillak24.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0