God Jul..

Tomtefrukost...

Sitter och äter mysig jul frukost med skinkmacka och risgrynsgröt.

Vaknade klockan 07.15 i morses och kunde sen inte somna om... Undrar varför? :) Kan det ha med att det är julafton i dag tro??  Ja, jag tror det. Låg spänt och väntade på att jag skulle hitta min morgon julkapp som tomten kommit med under natten.
Väntar på tomten....
För visst är det så!! Han kommer via skorstenen och lämnar paket till alla dom som varit snälla?

Jag hade varit snäll och så också Classe faktiskt.. men han var inte lika ivrig över att leta efter klappar som jag...Haha.. så jag fick ge honom några hintar. :)

Tomtens paket...                             Innehållet.. :)

Nu ska vi bara njuta av förmiddagen och efter det gå till Classes föräldrar och fira med hela familjen Lext! Mys!
Saknar ju såklart min familj i Kga såhär på julafton men man kan ju inte vara överralt och vi får ju fira jul i dagarna ändå!

GOD-JUL då allihopa och hoppas Ni får en riktigt bra dag!
Kram till Er alla!!


Ps...Man får dricka julmust till frukost på julafton... det säger i alla fall Classe...Så passa på!!Ds

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0