Happy New Year!

Då är väl detta sista inlägget för året då...om jag inte lägger in någon bild eller så sen när jag "nyårspiffat" till mig. :)

Man skulle ju vara duktig och skriva en liten årskrönika, som många andra har gjort, men tyvärr har jag inte tid med det just nu... kanske blir det en liten sammanfattning på det gågna året efter att vi klivit in i 2010!!

Önskar alla ett Gott Slut och ett Gott Nytt år nu då! Och ja... nyårslöften har man väl alltid haft och försökt hålla, men det går ju ungefär lika bra varje gång... så i år får vi se. :)

Men en sak är säker... det kan bara bli bättre! Även om nu vårat år har varit helt fantastiskt...

Jag har hunnit bli 30 år...vilket ju kanske inte är så kul, men kalaset var skoj... Jag fick även den bästa presenten någonsin... En resa till Rio... och dit flög vi i mars... Och trots våra handikapp (classes axel och min brutna fot) så hade vi en helt underbar och skön sommar i båten på kusten. Sen har vi har ju även hunnit med lite småturer till Oslo, Köpenhamn och Helsingfors också...vart på några kryssningar och lyxat till det lite på hotell.

Så ja.. jag klagar absolut inte på detta året... men som sagt.. det finns alltid någonting som kan bli bättre. Kom i håg det!

Kram på Er alla och hoppas Ni får en riktigt trevlig kväll i kväll!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0