IDOL

Jaha..Då får man väl göra ett uttalande om idol finalen som alla andra gör i kväll.

Erik är suverän...Absolut!! MEN.... jag hade faktiskt hellre sett Calle vinna hela skiten. Men men.. man kan inte alltid få som man vill.

Några andra höjdpunkter i kväll var ju bla. Robbie på Skavlan...som jag i och för sig typ missa... :( Såg slutet bara tyvärr. Dock kompenserade Westslife det hela med att uppträda på Nobels fredspriskonsert i Oslo. :) Dom killarna kan dom.

Classe har gått och lagt sig, då han ska upp mitt i natten och köra till landvetter.. Själv ligger jag och tittar på Idol eftersnack blandat med fredspriset, men känner att jag också ska gå å natta snart.  Massagen gjorde sitt känner jag!! Helkroppsmassage... med blandad förtjusning.. Att det kan vara skönt och göra SÅÅÅ ont samtidigt är konstigt. Men en sak är säker och det är att jag är helt mör i hela kroppen nu.

Det som sitter säkert i kväll är att denna fradag har varit helbra. :)
Och det som sitter löst är att innan man vet ordet av det så är det måndag igen... :)



What about now...får bli veckans fredagslåt! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0