Mobilbloggandet går sådär...

Jag försöker mobilblogga från nya mobilen, men det går inte så bra. Humm... jaja.. jag får väl kolla upp detta.

Har fullt upp på jobbet med bokslut, konferans och flytt..plus att manska försöka fira jul mellan allt detta, hur nu det ska gå! :) Känns som att jag skulle behöva en extra vecka i denna december månad! :) Men men.. det blir nog bra!

Har varit borta i nya kontoret hela dagen i dag nästan och plockat upp arkivet. Phu säger jag bara... Men nu ska jag försöka pusta ut lite óch släppa kartongerna och åka ut å handla lite julklappar. :)

Får väl uppdatera lite senare om jag har någon ork. Är som sagt inte så mycket annat än det jag nämnde innan som händer...jobb jobb jobb.

Tja


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0