Nå´n har varit riktigt snäll, men glöm inte dom ensamma...

Ärligt talat... Vad hände egentligen?? "Vi som inte skulle köpa några julklappar till varandra"!!!???

Och detta är inte ens alla!! Någon måste som sagt ha vart riktigt riktigt snäll! :)

Tror att det jag!!





Men nä....Nu när jag ser alla dessa julklappar som ligger under granen börjar jag genast att tänka på de hemlösa och ensamma människor som kanske  inte har någon att fira jul med. Blir tårögd när jag tänker på det faktiskt. SÅ himla hemskt. Jag skulle inte kunna tänka mig en jul utan mina nära och kära, så mina tankar går verkligen till dom som inte kan fira jul på ett eller annat sätt.

Jag älskar paket...det är det bästa ja vet.. och även om jag/vi handlat mycket, så har vi även skänkt lite pengar till dom bättre behövande. Hoppas Ni också gjort..eller tänker göra det. Det är det lilla som räknas.. och har man bara en krona, så är det också alltid något!! :)

Sen finns det ju givetvis många familjer som också har det väldigt tjärvt i dessa tider.. men jag hoppas ändå att dom inser att dom i alla fall har varandra! Dom "dyraste och störstaste" paketen kan inte slå värme och kärlek med hästlängder!!

Så såhär da´n före doppardan... önskar jag ALLA en fröjdefull JUL!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0