Vad har dagen att erbjuda tro?

Klockan börjar närma sig halv tio och det är strax dags att stiga ur sängen. Classe har legat och läst lite medans jag mojjat lite och bloggat. Det är ju så underbart att bara kunna ligga kvar i sängen huuur länge man vill när det helg. :)

I dag ska vi väl kanske  ut och trängas bland tretusen miljoner andra människor för att inhandla lite julklappar....eller såä skiter vi helt enkelt i det. Vi får väl se hur mycket folk som är i rörelse helt enkelt.. Men nåt kanske man kan hitta. Annars får jag ta det i morgon. Tänk att det är julafton den här veckan... Helt sjukit faktiskt. På torsdags sitter man där och tittar på Kalle Anka som så många jular förr. MYYYS... Å så ska det öppnas juklppar...också  MYYYS.. :)

Kom på att jag nog måste köpa mig en julestrumpa...vet inte vart jag gjort av min andra, så det får bli dagens mission.

Nä, nu kallar frukosten på mig där ute i köket, så ha en härloig söndag vad Ni nu tar för Er?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0