Då va det hälja! :)

Ska snart packa ihop mina saker å bege mig hemåt. Men först ska jag skicka iväg ett mail till Classe å berätta lite om presskonferensen ang SAAB:s framtid. Finns inte så mycket att säga om den och allt står ju i tidningarna. Dom kom ju inte med några nyheter direkt, utan presenterade ju mest bara hur en rekonstruktion går till och vem som kommer att ha hand om den. Han heter Guy bye the way om Ni inte visste det redan... vilken namn sen då ! :) Ja ja.. det är ingen idé att spekulera.. det går så himla mycket rykten här runt omkring så man stänger lixom av öronen.

Jag tycker självklart att detta är jätte tråkigt.. för vi blir ju också berörda av detta, då ju vår största verksamhet håller till inne på SAAB. Men jag känner mig int eorolig för min skull utan ser det som att : Det ordnar sig.. Skulle det skita sig helt å hållet så är det ju ändå vi på kontoret som sitter kvar in i det sista med allt pappersarbete mm... Men så illa får vi hoppas att det inte blir. Men tråkigt som sagt för många familjer, företag, butiker, restaurange runt omkring här.. Det är många som drabbas. Å tråkigast av allt är ju att man mister många av sina arbetskamrater. :(

Men nu är det fredag å vi ska inte tänka på några tråkigheter. Nu ska vi va glada.

Är bjuden på ljusparty/vinkväll i kväll hos min arbetskamrat Kristina.. men jag tackade faktistk nej.. Känner för en myskväll i soffan denna helgen.. Förra var ju fullsmockad me saker så nu ska jag verkligen bara njuta i mina goa mysisar å ta det lugnt.

Ha en bra helg på Er!

♥Kram♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0