Det kostar att ligga på topp

Ja, det må jag säga... Men å andra sidan fyller man bara 30 år en gång. Har idag beställt tårtor, en till jobbet och en, STOR, till festen på lördag. :) Inte gratis.. men men, jag får skylla mig själv.. för jag orkar ju int bara något.  :) Har även drygat ut kassan med lite mer dekorations grejer också. :)

Inte nog med mat,dryck och dekorationer.. jag själv måste ju vara snygg också... så idag var det plock av bryn.. och i morgon åker jag inte till Göteborg å ska göra håret.  Sen är det bara maten och systmet kvar. Som sagt.. det kostar att ligga på topp. Men det kommer vara värt varenda krona och det kommer bli sååååå kul.

Sitter nu och tittar på Top Model och pratar med Classe på MSN samtidigt. Annars så har jag hunnit med ett styrelsemöte nu på kvällen och för en gång skull gick det väldigt fort å nu har jag bara kvar att renskrivav protokollet.. Gött!

Ja ja.. nu ska jag kolla klart på programmet och säga hejdå till lille lille Claes..

Go kväll!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0