Fredag kväll!

Precis hemkommen från en långpromenad, (Idag igen) Men nu är det ju helg och jag antar att det inte blir så mycket tränat då! Gött å bara lata sig ju! Fast... så var det ju det där med min överskotts energi som kommit hit... :) Men man kan ju göra annat än att träna för det.

Som i morgon tex... då åker vi in till Göteborg å spenderar våra pengar lite. Eller ja.. det vet man ju inte. Hämtade förresten ut paketet från Ellos som jag beställde i veckan. Beställde en fin skjorttröja som var skitbra. Men sen beställde jag även två bikinisar.. men jag kommer skicka tillbaka båda två. Dom var inte riktigt som jag tänkt mig. Hade väl inte anat nån annat heller men jag tänkte att jag kunde göra ett försök. Men nu får jag väl kolla om jag kan hitta någon i morgon. Har ju bikini, så det är ingen panik, men man kan ju alltid kolla.

Ska kolla på Lets Dance i kväll och bara ligga i soffan å mysa. Det som fattas är en stor skål godis bara. :) Affären är inte långt bort, men jag tror att jag ska försöka undvika det.

Bjuder på en fin svettig bild från nyss.... när jag kom hem! Tur att jag tog din mössa Classe å inte min!! :) Svettig å go är den nu!



Kommentarer
Classe

Hmm...jaja kan inte säga så mycket om din stöld eftersom jag själv har stulit den från Carl-Johan, så du får vidarebefodra till honom. Men jag har MIN keps här i säkert förvar

2009-02-27 19:55:34
Mia

DIN keps ja.. Säker på att du tagit rätt... Letar nämligen efter min vita å rosa billaong "kebba"! :) Hur som helst så är det ju en tjej keps du har med dig... Ha ha..

2009-02-27 21:27:42
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Karin

Hihi

Oki!



Vi e duktiga iaf, klart du ska ut o gå imorgon m!

Vi får peppa varann :)



Kramar

2009-02-27 22:06:31
URL: http://lillak24.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0