Frisk Luft

Då är söndagen snart slut och helgen är över. I morgon börjar en ny arbetsvecka och just nu känns det helt okej faktistk. Får väl se hur jag känner i morgon när klockan ringer bara. Förmodar att jag inte håller med om det då.

I dag hade jag ju tänkt att ordna lit inför festen på lördag, men sen kom jag på att om jag redan ska åka å handal snacks å sånt nu, så kan ja ju inte låta bli det, så därför så tar jag det senare i veckan. Vera å Mathias har även erbjudit sig att hjälpa till i veckan om jag behöver. Å jag behöver nog lite hjälp när jag ska till systemet. :)

Vaknade rätt tidigt idag, fast jag inte kom i säng förens kl 02.00 i natt. Därför så råkade jag somna i soffan efter Let's Dance. Men när klockan var tre fick det vara nog. Jag gjorde mig i ordning lite å gick ut å gick. Tänkte att jag skulle gå runt kanalen, för dedt var himla skönt väder ute. Jag kom halvägs... och helt plötsligt kom Vera och Mathias farande i bilen. Dom skulle bara ut på en liten tur å åka runt öresjö å frågade om jag inte skulle följa med. Å jo.. jag hade ju ändå gått en bra bit, så varför inte.

Mysigt att åka runt å titta på sjön å nateuren. Vi såg rådjur flera gånger och på väldigt nära håll. Dom är ju så söta. Tyvärr hade jag ingen kamera med mig. :( Efter den lilla utflykten gickjag å solade å nu har jag precis kommit hem.

Nu ska jag kolla lite på LA Ink å sen får vi väl se om det är nåt annat bra på tv:n.  Classe loggade precis in på msn, så jag får ge mig här nu å prata lite med honom!

Ha det!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0