God natt

Ja.. gäsp.. nu får nog jag ta å säga god natt och gå å lägga mig. Har hunnit med allt jag skulle idag, och nu är vi ännu en dag närmre festen på lördag. Hoppas att det blir lyckat.. vilket jag tror, då det aldrig blivit misslyckat förut med familj och släkt. :)

Har handlat det sista idag och även vart på systemet. Som tur var så hjälpte Mathias och Vera till och utan dom vet jag inte hur det skulle ha gått. Eller ja.. det hade väl gått, men det hade varot mycket omständigt och jobbigt.

Näst sista dagen som "ung" nu då... :( I morgon gäller det att njuta av varje sekund.. Det är ju så att man vill börja gråta. Inte blir det bättre när alla ska skojja med än heller. Fast jag förstår ju att det är kul att göra det, då jag är så nojjig. Vad är jag rädd för egentligen...? jag är inte ensammast i världen om att bli 30 direkt, men ändå känns det så skrämmande! :( Det som väger upp lite är väl det att jag gillar att fylla år, ha kalas och få paket... *ler* Utan det hade det vart riktig KATASTROF!

Nej.. nu vill jag inte tänka på detta längre...ska i stället glädja mig åt killen som igår gissade att jag var 25, men som sa att jag lika gärna kunde vara 20. Undra om någon hade mutat honom?? :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0