Goda ting är tre!!

     

Torsdag, och det känns som fredag!!

Bra eller dåligt??

Det är väl alltid sklnt att det kan kännas som fredag, men veckan kan också bli rätt lång om man går omkring å tror att det är fredag varenda dag! :)

Pratade precis med Classe i telefonen.. han ringde hit till jobbet och tjötade lite. Dom ligger i Rotterdam nu... en av världens största hamnar... om inte till och med den största!!? Dom ligger i alla fall där nu och vet inte riktigt när som ska gå. Han trodde i kväll, men kocken hade visst beställt varor som skulle komma i morgon. Men det är sånt man får strunta i... Jobben går före.. och som Classe sa så är dom nog rätt vana med att man avbeställer mat i sista sekunden i den hamnen. Och mat har dom ju så dom klarar sig... Dom behöver verkligen inte gå hungriga.... Om dom inte vill förståds! :)
Efter detta nu då så går dom vidare upp mot Aberdeen i Scottland och sen är det inte många dagar kvar tills han kommer hem.

Jag berättade för Classe vad huslig jag varit denna vecka... städat å tvättat å grejjat... Har till och med manglat.. Det är inte varje dag det. Det som är kvar nu att göra är att putsa fönstrena. *phu* Men det tror jag C-H gör när han kommer  hem. Han är bra på det! :)

Nä.. nu ska jag ge mig för nu... men vi hörs säkert senare...

Tjo!

Kommentarer
Classe

Ja har du varit så redig så är det klart att jag fixar fönstren, det brukar ju falla på min lott:)

Gott att komma hem till nystädat, men frågan är hur det blir med pantpåsen...hahahoho

2009-02-26 16:10:31
Mia

Classe:



Ops... den ska vi inte prata om .. inte bilen heller TACK!!

2009-02-26 16:12:20
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Classe

Glömde visst bilen...den har nog saknat mej, Mias lilla husfru

2009-02-26 18:16:52
Mia

Classe: Ja, när du är hemma så är du allt min lilla husfru! :)Det är lyx jag har måste jag säga! Väntar fortfarande på bidrag till skor! ler

2009-02-26 19:46:23
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0