Presenter presenter presenter

Ja, jag lovade ju en liten lista på allt jag fått, så here it comes!

Jag börjar med jobbet: Presentkort på ett fullt manikyrset, ett längre silverhalsband med ett hjärta på (göörfint), ett litet rosa bling bling "mobilsmycke" (som jag ska ha på kameran), ett glashjärta och så det roligaste av allt: En grej man sätter in i kontaktuttaget och som ska skrämma bort spindlar.. men även spöken enl min kollega Anneli! :) Perfekt för mig som har sån himla fobi för spindlar och som är rädd för spöken! :) Fick även JÄTTEFINA blommor och så bjöds det såklart på god tårta!

     
             



Vera och Mathias En skitsnygg STORM klocka.  Svart med rosa urtavla.  

Kusinerna:    Privat makeup rådgivning på Make Up Store, med tillbehör ur sortimentet av samma värde.

Mina två bröder med respektive: En upplevelse!!!.. som jag fortfarande inte vet vad det är. Får reda på det först i vår. Så det blir himmla spännande! :)

Classes föräldrar: Presentkort på en PT (Personlig tränare) Perfekt.. precis det jag önskat mig, så glad, så nu jävlar....

Mamma, Olle och Mormor: En symaskin (perfekt, har behövt det länge), snygga salladsbestick i rostfritt, och silkesdroppar till håret!

Pappa och Anna-Lena: Min kära Dolce & Gabbana (prime time) klocka som jag önsat mig! "Bling bling"

Sist men inte minst Classes presenter: En två veckors resa till Rio, Brasilien, Dior maskara och 30 stora röda rosor som kom med blombud på alla hjärtans dag/födeösedag! ♥

Från Emma och Pontus kom det också blombud. En jättefin stor bukett med rosa och vitt.

Jag är så tacksam för alla fina presenter.... har fått precis allt jag önskat mig och lite till....

    
   


Kvällen bjöds på thaibuffé, dryck, tårta och så snacks såklart.... :)

Nu är det bara fest nummer 2 med alla kompisar kvar... *phu*


Kommentarer
Jessica

Oj vilka fina presenter! Du verkar ha haft en lyckade fest :) Skoj skoj!!

2009-02-17 19:03:56
URL: http://keckan.blogg.se/
Mia

Jessica: Ja.. det var en väldigt lyckad dag och jaa... det var verkligen fina presenter! :)

2009-02-26 09:09:03
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0