Red Bull??

Jag har energi för en hel hjord elefanter känns det som just nu!

Vart i hela friden kommer den ifrån??

Jag är ju självklart glad så länge den är här för att stanna.. men jag är ändå konfunderad! Har haft överenergi hela veckan och man kan tro att jag knaprat på något som inte är lagligt här i Sverge, men sörni... det har jag INTE!! 

Inte nog med att jag TOK städat lägenhetn och tvättat allt som går att tvätta, så har jag manglat.... MANGLAT!!!  Jag var där i dag igen å tvättade å mandlade lite... Denna gången sängkläder.. ha ha..(Hur ofta händer det att man går ner å tvättar för skoj skull)  

Jag tror att det är min 30 års kris som fortfarande hägrar.. men nu åt hållet "kärring"...Innan var det mer att jag var tvungen att vara "ung".... det vill jag ju vara nu med, men då kan man fan inte hålla på att mangla och städa i handduks-skåp osv....

Har dessutom varit ute på en riktigt lång powerwalk idag efter jobbet också. Det hoppas jag verkligen kommer att hålla i sig.. men jag är rädd för att energin snart är slut igen! MEN.. jag ska göra mitt bästa å kämpa så gott jag kan. Det är ingen ursäkt att inte träna BARA för att vi ska på semester... Bara dummheter.. Lika bra att hålla igång nu medans man orkar. Så jag ska fortsätta (försöka i alla fall) i dessa takter... :)

Nu ska jag fortsätta peppa mig själv lite till och titta lite på Du är vad du äter.... Kanske borde man anmäla sig. Fast vem vill va med i tv:n å skämma ut sig??? Inte jag känner jag... 

Men det roliga är ju att självaste Freddrik Birging är med i dagens program.. ha ha..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0