5 saker jag inte kan leva utan..

Min blogg är FABULOUS!!




Jag har fått utmärkelsen "Yor Blogg Is Fabulous" av MiaMariah. Tack så jätte mycket!!


Alla som får denna fina utmärkelse ska skriva ner 5 saker som man inte kan klara sig utan.... Och här kommer mina....


♥  Vi börjar väl med något så självklart och kanske lite tråkigt svar som: Claes-Henrik, My big LOVE!

♥  Å så fortsätter vi i samma anda å säger: Familjen

♥ Godis och mat kan väl ingen leva utan...eller?? :)

♥ Och vad skulle jag göra utan färgen ROSA??

♥ Sen skulle jag heller inte kunna leva utan skratt, vänner,musik, paket och överraskningar... ojojoj.. nu blev det kanske lite mer än 5 saker.. men dom ligger ju unde en å samma punkt, så det räknas inte... :)

Ja mina kära vänner.. Här är några saker som gör min vardag värd att leva i alla fall!! Nu ska Ni få berätta Era:

Jag ger nu denna utmärkelse vidare till förljande FABOLUSA :) människor:


Kecka: såklart.. min kära barndomskompis

Jenny: Keckas lillasyster tillika barndomskompis och som snart ska ha barn! Så kul!!

Emma: Lillebrollans härliga tjej, som har tråkigt i vardagen nu när hon inget har något att plugga! Ha ha...

Elin: En "kändis" från Karlskoga, vars blogg jag varje dag måste gå in och läsa... :)

Karin: Oxå en tjej från Karlskoga vars blogg jag precis börjat att läsa. Kul med folk man känner igen juh! :)

Ann-Sofie: En tredje Karlskoging som  har en mycket fin blogg. Även den rolig att läsa då man "känner igen från Kga-tiden" :)

You Go Girl's!!



 


Kommentarer
Classe

Jag måste ju bara säga tack älskling

2009-01-29 22:17:45
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Elin

tack gumman:) söt är du :)

2009-01-30 00:13:34
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Jessica

Tack stumpan!! ;)

2009-01-30 09:43:46
URL: http://keckan.blogg.se/
Karin

Tack snälla söta!

Ska ta tag i utmaningen men idag hinner jag inte.

Kramar

2009-02-05 20:10:33
URL: http://lillak24.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0