Generation fett!

Ursäkta??? Men varför vill man bli världens fetaste kvinna???

Jag vet då inte... Men det vet väl förhoppningsvis Donna som i programet väger 285kg. För att bli världens fetaste måste hon upp till 450kg... eller måste å måste... det är hennes mål.

Hennes man älskar detta å puschar på henne hela tiden. Det är ju också helt sjukt. Två barn har hon också... Har hon tänkt på det.

Jaja.. jag ska inte sitta här å tjata, men jag förstår ingenting. Här försöker man gå ner i vikt.. å ja.. hon vill helt enkelt typ äta ihjäl sig!! Jag har  ABSOLUT inget emot stora människor.... men detta är väldigt konstigt tycker jag!


Donna Simpson, (ser nästan "smal" ut här om man gämför med hur hon ser ut i dokumentären)

Kommentarer
Karin

Jag drömde (bokstavligen) mardrömmar på natten när jag hade sett det på tvn... Jag drömde att jag va så fet... De får väl göra sin grej men lämna mig ifred liksom...scary tycker jag.

Hoppas du får en fin fin helg.

//K

2009-01-24 09:37:14
URL: http://lillak24.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0