Bajsunge!

Skulle ju ha bloggat lite i går kväll tänkte jag, men råkade visst somna under tiden som lyxfällan visades på tv:n. :)  Jag bara kände hur ögonen inte orkade vara uppe längre, men jag försökte ändå att ha ett öga öppet för att inte somna och för att försöka lura Classe om att jag var vaken. VARFÖR gör man alltid så. Är det nåt fel med att vara trött eller.. Ha ha.. Hur som helst så somnade jag tillslut ändå och missade slutet på lyxfällan.. det roligtaste.. slutet alltså.. Å grejen var att jag såg en artikel i aftonbladet om dom två i går, å sket i å läsa den bara för att jag skulle kolla på avsnittet i går kväll! TJI fick jag kan man säga... men men.. Världen går väl inte under för det kanske!?

Inte blev det någon träning i går heller. Suget har tyvärr inte funnits där den här veckan.. men i eftermiddag ska jag iväg på ett pump pass i alla fall tänkte jag. Det har liksom varit massa andra grejer som vi varit tvugna att fixa.. och visst.. det är väl egentligen bara undanflykter, men nu har det varit en skitvecka å det är bara att sätta fart i nästa vecka igen.

Kameran ligger hemma i köket idag, så några bilder blir det inte här på förmiddagen.. Men det är ju inte så att det haglar av bilder annars heller så.. :)

Äntligen är det fredag igen. Ska bli härligt med helg igen. I  kväll ska vi bara ta det lugnt å käka räkor. Mums... I morgon går färden mot Götlaborg... då det är båtmässa.  Vi tar tåget dit och efter mässan ska vi gå ut å äta och så blir det till att sluta upp med lite folk här hemma sen.

Nu ska jag ringa till Peugeot assistans å säga upp vår försäkring där.. det var ju ett tag sen vi sålde bilen.. men vi har inte tänk på det förens vi hittade en räkning som vi betalt.

Ha en bra fredag allihopa!

Uppdate:
Inte fick man några pengar tillbaka från det jävla skitföretaget.... Inte mycket pengar å bråka om, men nu blev jag på dåligt humör för det! Snorunge som var kaxig å inte borde sittai kundtjänst var det jag pratade med oxå. Åhååååååå!! Skitunge... skaffa dig ett annat jobb nästa gång där du slipper att ha kontakt med människor.

Kommentarer
Jenny

Fasen...vi är lite lika du o jag....Somnade också till lyxfällan igår. Vi måste ha liiiite för sköna soffor...? =)

2009-01-30 10:37:32
URL: http://jennyler.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0