Kusinens födelsedag!

I dag är det onsdag den 28 januari, och min kusin Ulrika fyller år i dag. Så grattis,grattis,grattis till henne. Måste komma ihåg att ringa sen bara. Nu är lite för tidigt tror jag. Även om lille Walter kanske vaknar tidigt, så vet man aldrig. Jag ringer i förmiddag.

Annars blir det en rätt så lugn onsdag tror jag. Inget planerat direkt. Det blir väl lite träning efter jobbet idag kan jag tänka mig.. vad det blir exakt har jag inte bestämt än. Det får helt enkelt bli en liten överraskning för kröppen när den väl kommer dit. :) Egentligen skulle jag ha "vilodag" i dag och vi skulle behöva handa.. men bilen står ute hos Johansson (en bilverkstad) så det blir det nog inte nå´t av. Om vi inte kan hämta den idag då såklart. ...

Men nu är det jobb jobb jobb...


Kommentarer
Karin

Haha Ja men jag har gjort så allt för många gånger...haha

Ja o dyrt blir det :P

Hoppas du får en fin fin dag!

2009-01-28 09:23:11
URL: http://lillak24.blogg.se/
miahmariah

God förmiddag. Hur länge har du tränat? Jag ska sätta igång med spinningen och bodypumpen snart igen. Vad tränar du?



Ha det gott

2009-01-28 11:34:20
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0