Livet från den rosa sidan...

Ja eller hur... Snyggt att sidan (i skrivande stund)  är svart å grön just nu då! Ha ha..



Velar ju om vilken blogg jag ska använda mig av, och just nu så lutar det åt denna, då  bloggspace.se återigen krånglar och har slarvat bort mitt senaste inlägg som jag skrev. Å det är inte det att det lägger sig i arkivet eller nåt.. Nä.. det försvinner direkt när dom har problem med sin sida. Trött på det nu!

Men som sagt... jag får väl a lite tålamod och läsa mig fram till hur jag ska göra.



Krångligt att lägga in bilder verkar det som oxå.. :) ( var tvungen att göra en test) Ska den va stor eller liten..å hur får man den så att det anpassar sig till texten!?!? Nu fick jag till nå't, men annrars så verkar det som att man bara kan lägga dom i toppen, i mitten eller efter sitt inlägg...

Gud, vad jag tjötar om dessa problem på bloggen... Men jag behöver hjälp å tips.

Kommentarer
emma

hej mia!



http://www.designadinblogg.se/ finns det bra förklaringar till hur du kan ändra i din blogg... den tog jag hjälp av iallafall.. och på http://www.designabloggen.se/ finns det några färdiga designer att ladda ner...



jag valde en på designabloggen och så började jag med den och sen ändrade jag lite eftersom... men det är lite klurigt och det kräver lite tålamod!



hoppas det går bra! kram emma

2009-01-13 18:20:10
URL: http://emmamatildas.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0