Slask!

Det har snöat i natt.....




.....men när jag skulle gå till jobbet i morses så såg det redan ut såhär. Jag var dyblöt om fötterna när jag kom till jobbet. Å det värsta av allt är väl att dett nu kommer att frysas på å det kommer bli riktig jädra isgata här i Trollhättan.  :(

För övrigt så åkte Classe i från mig idag igen.. :)  Fast bara för några dagar denna gången. Han ska ner till Kalmar för att gå en DP kurs. (Dynamic Position betyder för Er som är intreserade) Med den kursen i bagaget så finns det större utbud på jobb att söka. Så vi får väl se här framöver om han byter båt eller inte!?!? Egentligen så skulle han behövt denna kurs där han jobbar idag, men dom tyckte väl ändå att han hade bra erfarenhet å fick jobbet ändå. :) Men han är ju sugen på att byta, å då är det lika bra att gå kursen.

Så nu kommer jag att vara ensam denna vecka.. Men det kommer väl att rulla på som vanligt ändå. Det blir jobb å så ska jag försöka träna lite trots min träningsvärk. :) Annars är inget annat planerat.

Vi hörs!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0