Tio sanningar om mig själv...

Jahopp.. då har man blivi utmanad av Elin att berätta 10 sanningar om sig själv!  

So here we go....

10 sanningar om mig då alltså...

1
Är egentligen en liten latmask
2 Har Carola som idol
3 Är livrädd för spindlar
Tycker om godis och chips alldeles för mycket
5 Är envis.. både på gott å ont
6 Är mörkrädd och tror på spöken
7 Kan väl ibland köra en liten oskyldig vit lögn..men vem gör inte det??(Classe vet) Ha ha..
8 Fåfäng
9 Vill/kommer att fytta till Thailand innan detta livet är slut
10 Älskar "High Shool" filmer.. å musikaler.

Ja.. det var tio sanningar om mig det.. först tänkte jag att dett blir ju svårt.. men jag hade kunnat fortsätta... Men allt vill man ju inte avslöja...

Men nu är det upp till Er... Jag utmanar:

Kecka
Jenny Lernman
Anders Ström
Jayleene
Emma Johansson

Nu får vi se om det kommer fram några nya roliga sanningar...

Kommentarer
fredrik

du glömde att säga att du gillar rosa

2009-01-20 12:05:17
Maria Lilja

Fredrik:



Ja jävlar du.. det gjorde jag.(men dom flesta vet nog det) Fick heller inte med att jag lätt blir småsur å att jag även är långsint (fast det jobbar jag på). Men nu vet ju alla som läser kommentarerna det ändå! Ha ha..

2009-01-20 13:21:54
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Anders

Ojoj! Har jag blivit utmanad! Jösses! Undrar om man vågar skriva sanningar i bloggen... Vem vet vem som läser den.. hehehe.. Tåls att tänka på!!

2009-01-21 12:33:04
URL: http://www.superblogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0