Träning Tisdag

Woho.... I dag har jag varit på Aerobic. Det var inte i går tyvärr..... för SHIT va roligt det var. Jag älskar ju egentligen å dansa å detta passet passade mig perfekt. Fart och fläkt och hög musik med bra låtar. Jag hade kunnat hålla på lite till kändes det som i slutet.. men jag var ändå helt slut. Så skönt!  Så detta pass får det bli på tisdagarna framöver. Tyvärr är detta enda dagen som dom kör aerobic.. förutom söndagar då dom kör 20/20/20 (Step, pump o aerobic) Så det är lite synd.. men men..... det är inget att göra åt. Gillar ju step oxå å det är går jag på på torsdagar.

I kväll blir det soffan å tv:n. I morgon är jag ledig från träning, så då blir det lite städning här hemma. Damsugning å torkning av golv. Trist... men med lite bra musik i högtalarna så brukar det allt gå bra.

Tittade lite på Obama förut... Herre gud va folk säger jag bara. Man skulle inte vara speciellt kaxig om man stod där själv å pratade. :)

Nu ska jag kolla om det är något på tv:n... annars så slår jag nog på filmen som jag somnade till i söndags. :) Fool's Gold!! Matthew McConaughhey är ju aldrig fel att titta lite på!! 

Eller vad säger Ni tjejer???


Kommentarer
Emma

ohhh ;) galet het ju. Haha!

2009-01-22 00:15:10
URL: http://enlitentax.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0