Träning

Var nere på stan en sväng vid lunch och sprang då igenom Åhlens. Och bara för att dom hade hängt ut en massa träningskläder så var ju jag bara tvungen att öpa mig nåt där. :) Impulsköp är dom bästa köpen.

Det fick bli en tränings tröja, med tillhörande sport-bh. 400:- fattigare.. men vad gör det.. det kunde ha blivit mycket dyrare om jag köpt nåt annat märke på Intersport tex. Så man kan säga att jag sparat pengar till och med. För jag behövde faktiskt detta.. Alltid behövligt med lite najs träningskläder.




I kväll blir det Step Up kl 17.30.. Kanske får tröjan hänga på då.. Vi får se.. :)

Kommentarer
Elin

hihi tack söta du :) Jag ahr den svarta t shirten med rosa tryck på i samma variant från Åhlens :)

får ja länka till din blogg btw? :) kramkram

2009-01-15 20:10:53
URL: http://kvistelin.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0