Yihaa!!

Då var man mätt och belåten. Slängde ihop en kycklingsallad i kväll efter träningen och som vanligt så smakade det väldigt gott.

Idag blev det Step Up. Höjde ett snäpp på brädan denna gången så i morgon har jag säkert lite träningsvärk. Körde på lägsta förra gången å då tyckte jag det blev lite lätt.. men nu blev det faktiskt lite tyngre.. men samtidigt så märker man ju då om man gör några framsteg. I morgon är det dags för ett pump pass igen. Det får bli en skön avslutning på denna veckan.  Å sen kommer ju Classe hem i morgon kväll igen.

som vanligt är helgen inte planerad, så jag vet faktiskt inte vad vi ska hitta på. Vi var inne på ett tag att jag skulle ta tåget ner till Kalmar i morgon å så skulle vi åka hem på lördagen igen.  Men vi kom fram till att vi åker dit nån annan gång igen. Classe trodde att jag skulle gilla Kalmar å det är mycket möjligt, så nu måste jag ju åka dit.

Jaja.. har ju inte så mycket att skriva om i dag som jag nämde tidigare.. men här kom en liten update i alla fall!

Kram

Kommentarer
emma

va duktiga ni är med träningen! själv har jag inte kommit igång än... men jag blir lite peppad att gå iväg när ni är så hurtiga! :)

2009-01-23 08:17:38
URL: http://emmamatildas.blogg.se/
Maria Lilja

Emma:

Tack, jag vi försöker i alla fall. Hoppas att det kommer ge lite resultat i slutändan. :) Ni är ju alltid duktiga, så ni kommer säkert igång snart! :)

2009-01-23 10:40:47
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0