Åhåå!!

Har man inget att göra så får man sig nåt att göra... har man nåt man ska göra.. så får man ännu mer att göra!!

Jag som var så glad och som precis pratat med kusin Ulrika som ska komma hit och hälsa på snart, Ja... vad händer då tro!! Jag ska ta upp min beautybox från golvet å upptäcker då en blålila fläck på golvet.  Alla som nån gång använt silverschampo vet hur den färgen ser ut, å jag inser snabbt att min shampoflaska läckt.

 
(Klicka för större bilder)
Hela beautyboxen förstörd. :( Men de flesta grejerna är urplockade å "räddade! Min lilla smyckes bag blev dock tvåfärgad.. haha.. rosa... med lila inslag. Ha ha..

Mycket riktigt... hela beautyboxen med innehåll är nerkladdat av lila sörja. Åhåååååå.. så irriternde. Å att försöka få bort detta schampo från alla grejer sen då.. Det löddrar inte dåligt kan jag säga..

Jaja.. det blir inte riktigt alltid som man tänkt sig. Hoppas bara jag får i ordning på det mesta innan Ullis kommer.

Pust och Stön!!

Kommentarer
Classe

Jag trodde att det var rosa som gällde...då kanske man äntligen kan få se någon annan färg??

2009-07-25 17:45:36
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Elin

nej faaan då:/ usch va irriterande sånt där är.....

2009-07-26 00:25:51
URL: http://www.metrobloggen.se/kvisten
Karin

Åhhh va jobbigt när det händer!

Vet inte hur många gånger det blivit så för mig...haha

2009-07-27 10:05:19
URL: http://lillak24.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0