Da'n före da'n...

Ska strax iväg till svärföräldrarna och grilla lite. Ingen hemma där , så då passar vi på att utnyttja grillen lite. Classes mamma är för go hon. När vi frågade om det var ok att vi grilla där i kväll så var det ju såklart inga problem..och sen när vi var till henne på jobbet med några papper, så sa hon att hon vart hemma på lunchen å gjort en sallad åt oss som vi kunde ta till det grillade. :) Ha ha.. Så snällt. Vem orkar gå hem å förbereda något för nån annan lixom. :) Jo hon!

Annars har vi inte gjort så mycket idag... eller jag har inte gjort så mycket rättare sagt. Classe har fan legat i å tvättat alla våra kläder som vi haft med oss ut till båten, kört runt på mig  och sist men inte minst handlat och tvättat bilen. Å vad ahr jag gjort.. Jo.. bara suttit å tittat på typ.

Nu packar Classe väskan, för i morgon bär det av till Amsterdam å påmönstring av båten. Ha ha... å just nu sprejar han "grisen" med parfym. Det gör vi alltid... vi har två små gossegrisar som vi alltid sprejar med varandras favoritparfymer på för att man alltid ska kunna sniffa lite när man saknar varann lite extra. Ha ha.. löjligt kanske, men det har vi gjort i all år från det att jag köpte dom till oss på alla hjärtans dag för 5½ år sen. Å så kommer det alltid att vara framöver också.

Nä, nu ska jag sluta, för C-H är nu färdigpackad å det är dax för oss att dra.
Hej hopp!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0