Mobilt...

Ärligt talat... Mobilt bredband är ju hur bra som helst. Det har verkligen funkat hur bra som helst under hela vår båtsemester och nu sitter jag i bilen och skriver detta. Vi har dessutom köpt en fm-sändare så vi kan köra Spotify genom datorn å ut i högtalrna i bilen. 

Bilen är nercabbad och trots att "semestern" typ är slut, så känns det rätt gött ändå. Och trots min fot, så har vi haft det bra. Vi har helt enkelt bara fått göra det bästa av situationen. Det kommer bli riktigt tråkigt nu när C-H åker ut på onsdag, men jag har ju klarat av det förr å kommer att klara det nu också. Dessutom så ska ju gipset bort om en vecka och då kan man ju börja hitta på lite saker igen.

Pappa och Anna-Lena kommer och hälsar på i slutet av veckan, å dom hade en idé om att jag kan följa med dom tillbaka till Kga över helgen, så jag slipper att vara själv så länge med gipset. Blir ju verkligen såååå handikappad närjag inte har nå´n som hjälper mig med vissa saker.. då jag ju själv måste koncentrera mig på mina två jävla kryckor. :)

Nä, nu är vi tillbaka i Trollhättan igen och nu ska vi åka å handla thaimat. Har längtat så mycket efter det kan jag säga.

Ha det gött. :)

Kommentarer
Karin

När slipper du gipset vännen?

Kramar

2009-07-21 16:37:19
URL: http://lillak24.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0