Lille Raz!!!


Ha ha.... Barn är ju för säta ibland alltså!!

Rasmus (mitt brorsbarn, även gudson) snart 3år ringde till mig igår! Samtalet gick ungefär så här:

R -Heeeeej... Det är Rasmus.
J -Men hej Rasmus.. ringer du?
R -Mmmm.. Jag har bajsat!
(öhööö OKEJ, vad svarar man på det)
J -Jaha.. Oj då..va duktig du är!
R -Mmmm..Hejdå!
J- Jaha....Hejdå
*skratt*

Det var tydligen viktig information för faster det!! :) Inte nog med detta märkliga samtal... han gillar även att gå i fasters skor när hon hälsar på. (Storebror gillar säkert inte att jag lägger ut dessa bilder...ha ha.. men han är ju bara ett barn..) Han ser ju såklart upp till bla sin storasyster som också alltid ska låna mina skor. Och har vi finskor på så ska ju såkart han också ha det! Ha ha...

    
Bilder från helgen

Kommentarer
Linda

underbart!! Barn är ju för härliga :)

2009-06-04 19:34:16
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
fredrik

ja han är för hälig min lille pojk

2009-06-04 22:58:43
Classe

Ja lille Rasmus kommer snart att sluta gå i högklackat, till skillnad från sin far 35+ som fortfarande tar på sig klackarna när ingen ser...

2009-06-04 23:07:20
URL: http://miapiafias.blogg.se/
fredrik

ha ha classe akta axeln

2009-06-12 10:35:51

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0