Nada!

Här hände ju INGENTING just nu känns det som!

Men jag kommer nog igång snart igen. Anledningen är väl att jag var i Kga i helgen och kände att jag inte riktigt hade tid. Sen har det varit jobb och så sist men inte minst..... Datorn som jag köpte i förra veckan har pajjat.

Ja.. det är faan sant!! Helt otroligt. Tanjentbordet har låst sig!! Man kan inte göra ett skit. Men jag var där i går och berättade om problemet, så jag ska åka dit idag meda datorn + tillbehör och så ska jag få en ny. Tyvärr har dom ingen på lager just nu, så jag får vänta tills i nästa vecka!! *PUST*

Men som sagt... dålig uppdatering numera... men då vet ni varför!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0