När åskan kommer...

...då drar jag.


Ajöken sa fröken...

Ja...Usch... när jag var påväg för att hämta bilen kom det värsta åskknallen.. (eller ja.. så farlig kanske den inte var, men ändå) och efter det har det kommit tre till. Är nu färdigpackad och alla sladdar i huset är urdragna.. (i alla fall dom viktigaste).

Okej.. hoppas på en lung och fin körning nu till Karlskoga... men jag tror att den mesta trafiken har laggt sig faktiskt.. Dom flesta åkte väl i går eller tidigt i morses kan jag tänka mig. 

Ja ja.. får väl blogga mer i Karlskoga eller när jag kommer hem.. blir ju fullt upp här i några dagar. Men det är ju som vanligt när jag åker "hemåt". Midsommarfirande.. kalas å så kryssning.. kanske inte blir så mycket tid över. Får väl se om jag kan hinna med å träffanågr avänner också. Hoppas det.

Hej hopp...

 
Nya väskan passade ju PERFEKT till resten av "resekittet"!! :)
(Allt det andra är redan i bilen.. det matchade inte riktigt å det är ju viktigt!!!) 

Kommentarer
fredrik

fy faaan

2009-06-19 14:33:57
Mia

Jag, vet... det är skitsnyggt ju!! Ha ha..

2009-06-21 09:13:52

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0